CaseWare tools

Maakt u gebruik van CaseWare voor uw jaarrekening en uw kantoorprocessen?

Ja? Dat is prachtig nieuws!

 

Gebruikt u in uw dossiers voor uw brieven Word en Excel, al dan niet gekoppeld met de OfficeConnector?
Ja? Dat is aardig…

 

Het kan namelijk veel beter!
U kunt uw standaard Word- en Exceldocumenten die u in uw dossiers gebruikt ook als CaseView document maken.

 

De voordelen?

  • Versiebeheer
  • Iedereen met dezelfde output
  • In Excel verborgen regels die toch stiekem meegeteld worden in uw telling? Uitgesloten!
  • Medewerkers die denken dat zij betere teksten maken dan de teksten die u in uw organisatie heeft vastgesteld?
    Alleen als zij beheerder zijn van uw CaseWare omgeving!
  • BTW aansluiting maken met diverse controles op getallen binnen uw dossier.
  • Al uw documenten met dezelfde aanhef en namen van uw klant

 

Wat wij doen?

Naast uw bestaande CaseWare inrichting, maken wij een tweetal aparte dossiers aan waarin deze documenten beheerd worden. Wij blijven hiermee uit de installatie zoals deze door CaseWare of één van haar partners is ingericht.

  1. In onze dossiers richten wij de masterdocumenten in die als basis dienen voor de documenten.
  2. Vanuit een bibliotheek voegen de medewerkers de benodigde documenten toe aan het dossier.
  3. Mochten er wijzigingen nodig zijn aan de masterdocumenten, dan kan uw applicatiebeheerder (of wij natuurlijk) het masterdocument aanpassen.
  4. Uw medewerkers zien via een rood stoplicht dat het document niet up-to-date is; zij updaten het document waarbij ingevoerde gegevens waar mogelijk blijven bestaan.
  5. Uw dossiers gaan vanaf dat moment met de nieuwe versie uw deur uit!

Meer weten?

Neem direct contact met ons op via onderstaand formulier: